Əksər insanlar Barbara Schwartz-ı 1970-ci illərdən başlayaraq Home Staging formalaşdırılması və kütləvi marketinqi ilə əlaqələndirirlər. 1972-ci ildən bu günə qədər, hal-hazırda Staging dediyimiz şeyə təsir edən və idarə edən saysız-hesabsız insanlar olmuşdur. Oyunçulara baxmayaraq, sənaye əsasən daşınmaz əmlak bazarının enişlərinə və axınlarına cavab verən çevik və çevik olmuşdur. Bu gün Staging müəyyən dərəcədə ABŞ-ın hər bir şəhərində, qəsəbəsində və mahalında baş verir. Bu ölkədə sözün əsl mənasında elə bir yer yoxdur ki, orada daşınmaz əmlakla məşğul olan mütəxəssislər və bir çox orta istehlakçılar evi kosmetik olaraq satışa hazırlamaq anlayışını geniş şəkildə başa düşməsinlər. Ev sahibindən tutmuş, rieltordan tutmuş, iş arasında olan şəxsə, yüksək təlim keçmiş interyer dizayneri və memarına kimi hamı özünü Stager elan edir. Axı, oxuduqlarınıza baxmayaraq, heç bir nüfuzlu təlim və ya sertifikat tələb olunmur. Bu, vəhşi, vəhşi, qərbdir, qiymət strukturları, Stagers-in mebelə sahib olub-olmaması, bu mebelin keyfiyyəti, məsləhətləşmələr üçün ödəniş və s. Müştəri üçün bu, böyük çaşqınlığa səbəb oldu. Onlar bir Stager ilə ilkin əlaqə qurduqda nə gözləyəcəkləri barədə heç bir fikri yoxdur. Nəticə etibarı ilə, bir və ya iki stator işlərin 90 faizini ilk növbədə proqnozlaşdırıla bilənliyə əsaslanaraq alır.
Səhnə sənayesindəki xas qarışıqlığın üstündə, biz yeni bir iqtisadiyyatdayıq. Ölkədə firavanlıq cibləri var, lakin ümumilikdə daşınmaz əmlak bazarı çətinliklərlə üzləşib – Qısa satışlar, su altında qalan evlər, tərk edilmiş evlər və s. Tanıdığım əksər rieltorlar son bir neçə ildə necə çətin olduğundan şikayətlənirlər. Digərləri gəmidən atladılar və sığorta satmağa başladılar və ya başqa bir şeylə məşğul oldular. Vaşinqtonda bəzi Rieltorlar çox yaxşı işləyir və asanlıqla bir neçə milyon dollar komissiya qazanırlar. Onlar da bir-iki faizdədirlər. Onların əksəriyyəti müntəzəm olaraq satdıqları əmlakın səhnələşdirilməsini təmin edir. Çətin vaxtlar yaşayan rieltorların Staging xassələrində israr etmələri və ya Staging xidmətləri üçün cibindən ödəmələri ehtimalı azdır. Müvəffəqiyyətli rieltorlar bir elm səviyyəsinə çatırlar. Tez-tez brokerləri tərəfindən dəstəklənirlər, öz mebellərinə sahibdirlər, eyni dizaynerlərlə işləyirlər və xidmət üçün pul ödəmək istəməyən müştərilər üçün Staging xərclərini öhdələrinə götürə bilirlər.
Səhra firmaları bu səhrada necə sağ qalır? Səhnə sənayesinə daxil olmaq istəyənlər üçün yeni yol qaydaları var.
Bugünkü Mərhələlər yaxşı olmalıdır – Artıq bütün səhnələrə uyğun bir ölçüdən istifadə etmək düzgün deyil. İnsan bu peşədə təhsil almalıdır. Bir az da olsa uzun bir yol gedir.
Bugünkü Mərhələlər çevik və uyğunlaşa bilən olmalıdır- Bəzən ən yaxşı səhnələşdirmə ilə belə, bu bazarda bir ev bir neçə ay otura bilər.
Bugünkü Mərhələlər bacarıqlı olmalıdır – Səhnələşdirmə girişin qiymətidir. Bütün evlər buna layiqdir. Mövcud büdcə daxilində onu müştəriyə necə çatdıracağını anlayın.
Bugünkü Stagers peşəkar olmalıdır – Bu, hobbi deyil, əsl işdir. Peşəkar işçiləri işə götürün, müştərilərlə peşəkar şəkildə əlaqə saxlayın. Baxmayaraq ki, əksər Staging müəssisələri evdə əsaslıdır. Bunu etməsəniz, çox uzun müddət işdə olmadığınızı görəcəksiniz.
Bugünkü Stagers tərəfdaş olmalıdır – Rieltorlar, brokerlər, digər mərhələlər, müştərilər düşmən deyillər. Hamımız eyni məqsədi paylaşırıq – mümkün qədər tez, ən yaxşı dollara satılan bir evi əldə etmək – bunu həyata keçirmək üçün birlikdə necə işləyə biləcəyinizi anlayın.