Avtomobil sənayesinin istehlakçıları 2008-ci ilin böyük hissəsində qaz qiymətlərinin artması ilə sağ qalmaq üçün mübarizə apararaq qəzəbləndikcə, dəyişiklik tələbi hökumət və avtomobil sənayesi tərəfindən yüksək səslə və aydın şəkildə eşidildi.
Pul danışır! İstehlakçılar yay aylarında avtomobil, ilk növbədə, yolsuzluq avtomobilləri, yük maşınları və digər qaz atıcıları üçün alış-verişə getmirdilər. Avtomobil və yük maşını satışları ərazidən və avtosalon növündən asılı olaraq 25% – 40% arasında azalıb. Buna görə də, böyük avtomobil istehsalçıları dünyanın, xüsusən də ABŞ-ın indiyə qədər təcrübəsi olan ən yanacaq qənaət edən avtomobilləri istehsal etmək üçün texnologiyada yeni innovasiyalarla ildırım sürətini artırmağa çalışacaqlar. Onlar bunu etməlidirlər, əks halda şirkət fəaliyyətini dayandıracaq – ya et, ya da öləcək mentalitet.
Milli Avtomobil Yolları Nəqliyyatı Təhlükəsizliyi İdarəsi noyabr ayında avtomobil istehsalçılarının 2020-ci ilə qədər 35 CAFE (korporativ orta yanacaq qənaəti) əldə etməsi ilə bağlı yeni təklifi yayımlayacaq. Hökumət indi istehsalçının riayət etməli olduğu ciddi tələblərlə hərəkət edir və ya başqa… Yük maşınları üçün mövcud standartlar 23 və minik avtomobilləri üçün 27,5-dir. Halbuki 2004-cü ildə bu, yük maşınlarında 17, minik avtomobillərində isə 24 olub.
Daha yaxşısı, nəinki 2020-ci ildə istehsalçılar 35 CAFE standartına cavab verməlidirlər, həm də hər il 2020-ci ilə yaxınlaşdıqca getdikcə daha yaxşı olmaq üçün ciddi təlimatlar var. İstehsalçıların 2015-ci ildən əvvəlki və 2015-ci ildən əvvəlki ilə nisbətən 4,5% daha yaxşı yanacaq sərfiyyatı olan avtomobillər istehsal etməli olduğu bir mandat var.
Əgər avtomobil istehsalçıları bu mandata layiqincə əməl etsələr, bu, tarixin istənilən vaxtından 3 dəfə yeni texnologiyanın tətbiqi sürətinə aid olacaq. Məzənnə ilə müqayisə etməyin başqa bir yolu, ABŞ avtomobil istehsalçılarının daha çox yanacaq sərfəli avtomobillər istehsal edən yeni texnologiyada Yaponiya və Avropanın etdiklərini 2 dəfə artırmaq lazımdır.
JD Power and Associates-in 2008-ci il üzrə İlkin Keyfiyyət Araşdırması tərəfindən aparılan sorğulara əsasən, istehlakçıların avtomobil almaq səbəbinin müəyyən edilməsində əhəmiyyəti ABŞ-da yanacaq sərfiyyatını əvvəlkindən daha yüksək qiymətləndirirlər. ABŞ istehlakçılarının avtomobil satın alma qərarlarına təsir edən əsas 6 səbəbin nə olduğu ilə maraqlandığınız üçün:
1. Etibarlılıq / davamlılıq.
2. Rahatlıq.
3. İşin keyfiyyəti.
4. Xarici üslub.
5. Satıcı təcrübəsi,
6. Performans.
Və 7. Yanacağa qənaət!
Amerikalıların hələ də avtomobilin xarici görünüşünü və rahatlığını benzin sərf etməkdən və daha çox pul xərcləməkdən daha vacib hesab etmələri axmaq görünür.
Əminəm ki, qazın qiymətləri 2008-ci ilin yayından etibarən qiymətlərə qalxdıqda və bu qiymətləri saxladıqda, amerikalı alıcılar yanacaq qənaətinin sürmək üçün avtomobil seçimində ən vacib səbəb olacağını hiss edəcəklər. Pul danışır (və ya olmaması)!