Əgər 2009-cu ilin büdcə tərtibatı zamanı bu sizin reaksiyanız olubsa, siz tək deyilsiniz. ABŞ-dakı əksər stomatoloji təcrübələr tənəzzülün təsirlərini bu və ya digər formada hiss edir. Yeni xəstələrin sayı yavaşladı, istehsal 10-20% və ya daha çox azaldı və xəstələr qayğı göstərməkdə daha tərəddüd edir. 2009-cu il üçün marketinq büdcəsi yaratmağa çalışarkən bu, həkimi bir az qeyri-müəyyən hiss edə bilər. Bununla belə, təcrübənizi bazara çıxarmaq üçün daha vacib vaxt olmayıb.
Tələb azaldıqda Marketinq səyləriniz yüksəlməlidir
Pul çətin olanda marketinq və reklamı kəsmək istəmək təbii reaksiyadır, lakin uzun müddətdir aparılan araşdırmalar sübut edir ki, tənəzzül şəraitində bazara çıxmağa davam edən bizneslər tənəzzül qalxdıqda daha güclü olurlar. Birincisi, rəqabət sizinlə eyni şeyi düşünür və onlar marketinq səylərini tərk etsələr, bu, mesajınız üçün daha az rəqabət deməkdir. Digər tərəfdən, markanız və mesajınız haqqında məlumatlılıq yaratmaq üçün vaxt lazımdır. Əgər marketinqinizdən geri çəkilsəniz, keçmişdə qurduğunuz marka kapitalına kəskin şəkildə təsir edə bilərsiniz.
Təcrübənizin uzunmüddətli inkişafı üçün öhdəlik götürməyə hazırsınızsa, bir plana ehtiyacınız olacaq. Aşağıda investisiyanız üçün maksimum gəlir gətirəcək uyğun büdcəni müəyyən etməyə kömək edəcək bir neçə ipucu verilmişdir:
Planla Başlayın
Səfərə gedərkən, siz istiqamətləri MapQuest edir və əvvəlcədən çap edirsiniz, elə deyilmi? Əks halda, son hədəfinizə necə çatacağınızı necə bilərdiniz? Yaxşı, yazılı marketinq planı əslində eyni şeydir. Bu, il üçün böyümə və marketinq məqsədlərinizə necə çatacağınıza dair bir sıra istiqamətlərdir.
Əgər bir agentliklə işləyirsinizsə, onlar sizə məqsədlərinizin xülasəsini, demoqrafik və rəqabətli təhlili, tətbiq ediləcək strategiyaların siyahısını və icra təqvimini özündə əks etdirən ətraflı illik plan təqdim etməlidirlər. Bununla belə, bunu özünüz edirsinizsə, yəqin ki, bir az daha az işlənmiş versiya ilə əldə edə bilərsiniz.
Planınızı inkişaf etdirmək üçün DIY bələdçisi
o Komandanızla görüşün və il üçün hədəflərinizi müəyyənləşdirin. Onların konkret və ölçülə bildiyinə əmin olun. İl üçün dörd-beş məqsəd kifayət qədərdir.
o Keçmişdə etdiyiniz marketinqi nəzərdən keçirin. Hər bir yeni xəstə müraciət mənbəyinə nə qədər istehsalın aid edilə biləcəyini qrafiki ilə bu strategiyaları nəticələrə bağlayın. Strategiya yeni deyilsə, ən azı 2:1 ROI görmək istəyirsiniz. 2:1-dən az olan hər şeyi öldürün.
o Hədəflərinizə çatmağınıza kömək edəcəyini düşündüyünüz strategiyalar haqqında beyin fırtınası edin. Daxili marketinq və ictimaiyyətlə əlaqələri, eləcə də xarici reklamı düşünün.
o Elektron cədvəldə aylıq icra təqviminin xəritəsini tərtib edin. Hər bir strategiya üçün bunun baş verməsi üçün lazım olan addımları sadalayın və sonra bunların baş verməli olduğu ayları planlaşdırın. Veb baxımı, SEO haqları, sarı səhifələr və digər “gündən-günə” xərclər kimi şeyləri unutma.
o İndi hər bir strategiyanın yanında ümumi təxmini xərcləri qoyun və bu xərclərin il ərzində nə vaxt baş verəcəyini planlaşdırın.
o Yaranacaq gözlənilməz fürsətlər üçün ümumi məbləğin daha 5-10%-ni əlavə edin.
o Aşağıdakı aylıq yarımcəmlərdə hamısını əlavə edin.
Nə qədər xərcləməliyəm?
Təcrübəniz gəncdirsə və hələ də böyümə rejimindədirsə, kolleksiyaların 7-10%-ni marketinqə xərcləməyi planlaşdırın. Əgər xəstələrin sayı və keyfiyyətindən razısınızsa, 5% sizi texniki xidmət rejimində saxlamalıdır. Aydındır ki, bütün bunlar nə istehsal etdiyinizdən və harada yaşamağınızdan asılıdır. Nyu-Yorkda 500.000 dollarlıq təcrübənin beş faizi kiçik bir kənd yerindəki 2.000.000 dollarlıq təcrübənin 5 faizini xərcləmir.
Nəticələrinizi İzləyin
Bir milyon dollarlıq marketinq büdcəsinin nə qədər yaxşı olduğunu bilmirsinizsə, faydasızdır. Mütləq əmin olun ki, ön ofis komandanız zəng edən hər yeni xəstədən sizin haqqınızda necə məlumat əldə etdiyini soruşur və təcrübə idarəetmə proqramında istinad mənbəyini qeyd edin. Zəng edən şəxs planlaşdırmırsa, o da izlənilməlidir. Hər ayın, rübün və ilin sonunda istinad mənbələrinin və hər birinin əlaqəli istehsalının xülasə hesabatını çəkin. Siz ROI-ni (marketinq və ya yönləndirmə mənbəyinin istehsalı/maya dəyəri) tez müəyyən edə və il ərzində plana düzəlişlər edə bilərsiniz.
Səbirli olun
Bu iqtisadiyyatda artım gözləmək qeyri-realdır. Əgər siz 2008-ci ilə möhkəm dayanırsınızsa, özünüzü oyundan qabaq hesab edin. Strategiyalarınızın işləməsinə vaxt verin və ölçməyə və izləməyə davam edin. Konkret məlumat və möhkəm planla siz nəinki bu böhrandan çıxacaqsınız, həm də digər tərəfdən daha güclü olacaqsınız. Uğur üçün özünüzü hazırlayın. Tənəzzül yüksəldikcə, siz böyük hadisələri öhdəsinə götürməyə hazır olan güclü xəstələrə sahib olacaqsınız və təcrübəniz artacaq!