Müştəriləri itirirsiniz və onlayn satışları günahlandırırsınız?
Yavaş satışları olan müəssisələrə baş çəkdiyim zaman bu ay müştərilərinin niyə bu qədər az olduğuna dair çoxlu bəhanələr eşidirəm. Görünür, onlar onlayn satışları, yerli hökumət siyasətini və ya hətta yerli şuranı günahlandırmağa hazırdırlar.
Onların şərhləri yalnız cari iqtisadi amillərin digər amillərdən daha çox müştərilərin davranışı ilə əlaqəli olduğunu başa düşmədiklərini vurğulamağa xidmət edir.
Müştəri öz gələcəyindən narahatdırsa, pul xərclənmir
İstehlakçı davranışının xərcləmə nümunələri üçün ən böyük amil onların qısamüddətli gələcəklərinin əmanət, məşğulluq və ev ödənişləri ilə bağlı hisslərinin nə qədər etibarlı olmasıdır.
İqtisadiyyatla bağlı özlərini nə qədər etibarsız hiss edərlərsə, bir o qədər borclarını ödəyəcəklər və ya yağışlı günlər üçün pul saxlayacaqlar. Bu ‘xoşbəxtlik’ faktoru istehlakçının gələcəyə nə qədər təhlükəsiz inandığını göstərən gündəlik olaraq bildirilən istehlakçı güvən indeksi ilə ölçülür. CCI 100 baldan yuxarı çıxdıqda, müştərilər sərf edəcəklər. CCI 100-ün altına düşərsə, müştərilər xərcləmələrini dayandırırlar.
İqtisadiyyat istehlakçı davranışına necə təsir edir
İstehlakçı qəzetlərdən və digər xəbər medialarından dünyadakı bütün problemlər haqqında danışan əzab və zülmət mesajları ilə bombalanır.
Hazırda bizim narahatlıqlarımız var;
- Avrozona borcu və tənəzzüldə olan bir sıra ölkələr
- Təbii ehtiyatların azalması və iqlim xəbərdarlığı
- Bir sıra hökumətlərdə qeyri-sabitlik ictimai iğtişaşlara və silahlı zorakılığa səbəb olur
- Avstraliya super və səhmlərində 20%-dən çox azalma
- 2012-ci ilin əvvəlindən demək olar ki, hər həftə baş verən iri miqyaslı işsizliklə əsas sənaye itkiləri
Biznes sahibləri bu iqtisadi amillərə diqqət yetirməlidirlər
İpoteka ödənişləri çox vaxt müştərinin ən böyük xərcidir və sadəcə şansdan istifadə edib məhsullarınızı almaq üçün evlərini itirmək riski olmayacaq. İpoteka faizlərində qeyri-müəyyənlik olduqda, əksər sektorlarda satışlar azalacaq.
İstehsal, maliyyə xidmətləri və tikinti sektorlarında məşğulluğun qeyri-sabitliyi müştərilərin iş yerlərini itirdikləri təqdirdə baş verəcəklərinə diqqət yetirməyə səbəb olacaq. Beləliklə, onlar mümkün işsizlikləri üçün pul yığmağa başlayırlar və onu yeni bacarıqların öyrədilməsi kimi karyera dəyişikliyi perspektivlərinə xərcləyirlər.
Yaşlılara qulluq və əlaqədar pensiya xərclərinin yüksək xərcləri səbəbindən bir çox istehlakçılar maliyyə cəhətdən təhlükəsiz olmaq üçün pensiya və/yaxud səhmlərə sərmayə qoymaqla gələcəklərini gözləyirlər. Qlobal tənəzzül və iqtisadiyyatın yırğalanmasından təhlükəsiz olduğu düşünülən bəzi beynəlxalq təşkilatların dağılması ilə super fondlar milyonlarla istehlakçının maliyyə şəbəkəsini itirdi.
Mövcud iqtisadiyyat müştəriləriniz üçün nə deməkdir
Ailənin evini saxlaya biləcəklərinə, təqaüdlərini ödəyə biləcəklərinə və hətta növbəti altı ayda bir işi olacaqlarına əmin deyillər.
Beləliklə, istehlakçı pula qənaət edərək və bütün lazımsız xərcləri dayandıraraq sağ qalma rejiminə keçir. Bir iş sahibi və ya menecer olaraq bunlara diqqət yetirməlisiniz yerli iqtisadi amillər çünki onlar satış hədəflərinizə çatmaq və ya etməmək arasındakı fərqi ifadə edəcəklər.